keskiviikko 14. lokakuuta 2015

Voitto kotiin!

Viroon mentiin ja voitettiin!

Hauskintahan tässä on, että lähdettiin hiukan soitellen sotaan. Pääsimme laivaan ja hengailimme siinä ihan rauhassa, kunnes tuli puhe kynsien preppauksesta. Tajusin, että kaikki käsienhoitoaineet ja viilat ovat autokannella, autossa. Enhän minä mitään kisakassia muistanut autosta ottaa. Katsoin sitä, ja meinasin, että enhän minä sitä tarvitse. Noh, molemmilta löytyi viilat laukuista, joten hiukan edellisenä iltana mutoilin kynsiä. 
Tässähän minä sitten niitä kynsiä preppailen messupaikan parkkipaikalla! 

Olen muutenkin ollut aina hiukan huono tekemään "läksyjä" ja sama meininki näyttää jatkuvan treenaamisessa ja kynsien preppailussa. :D

Tässä otetaan kisapaikka haltuun. Mullahan on salaiset aineet tuolla kahvin joukossa... ;)

Kisat meni muuten ihan ok. Olin tapani mukaan helvetisti etuajassa, mutta en mielestäni tehnyt ihan parhaimpiani. Lopussa, kun lattiatuomari sanoi, että on 3 minuuttia aikaa en uskaltanut enää kiillottaa lisää kynsiä, kun putsailin niitä. Lopulta sanottiin vielä, että 1 minuutti aikaa, joten minähän kiillotin vielä kerran kiellon päälle!
Tänä vuonna ei yhtään tiennyt kuinka käy. Taso nousee koko ajan ja mun tarvis ehdottomati treenata...

Tämä on kamalin hetki, kun joudut odottamaan lavalla palkintojenjakoa.
Sieltähän se ykkossija tuli Suomeen!




Suuri kiitos taas kerran kisan järjestäneille! <3 Aina ihana reissu käydä Viron messuilla ja kisoissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti